خوش ولکامیدید^_^

اول سلااااااااااام جینگولیا

دوم اینکه خوش بیومدید

من از همین اول بگویم که اقا این وب بیشترش ب کی پاپ ربط داره نگید نگف

کلیم چیز میز دخملونم میذارم کلیم چیز میز کره ای میذارم کلا کی چیز میز میذارم

خب شمام نظر بذارید دلم نشکنه اصن دلتون میاد نظر نذارید......هیچی همین دیه فعلا بایی

دخملا بوووووووووس

پسرا تف لگد سیلی

 



نظرات شما عزیزان:

پسرک تنها
ساعت21:11---18 تير 1394
اشکال نداره بوسم کنی
بوس مجازی که اشکالی نداره


پسرک تنها
ساعت20:09---18 تير 1394
تف لگد سیلی؟؟؟؟؟
پاسخ:خو چیکارتون کنم نیتونم بوستون کنم ک والااااااا


م16
ساعت13:53---18 تير 1394

پاسخ:مچکراتم^_^


sara
ساعت16:08---7 تير 1394

سلام وب خوبی داری عزیزم
فقط اهنگم بذار
پاسخ:چشم حتما میسی ک گفتی^_^



ریوما ایچیزن
ساعت23:15---3 تير 1394
منم کره ای هارو خییییییییلی دوست دارم

مخصوصا این دخملی که عکسشو بهت دادم
پاسخ:عکسو نشون نیده^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تگ ها :
come to more.... / سه شنبه 2 تير 1398برچسب:,/ 18:59 / jessica /

love me right


Me

به وبلاگ من خوش آمدید
Menu

صفحه نخست
آخرين پست
پروفایل وبلاگ
پست الکترونیک

Deliy Link


حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

Archive

تير 1394

Link

ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
دختران کره ای
●●❤ Tнe Red Bυlleт ❤ ●●
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان love me right و آدرس lovemeright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: